Business  vervoer Limburg is een begrip en een vertrouwd adres voor zakelijk taxivervoer in Limburg.

Ons wagenpark bestaat uit de nieuwste mercedes E klasse Mercedes Vito 8 persoons bus en de luxe Mercedes V klasse.

Ons luxe zakelijk vervoer en zakelijk luchthavenvervoer kunt u in onze taxi’s ervaren met een van onze zakelijke chauffeurs.

  • zakelijk vervoer van uw relaties van en naar vliegvelden.
  • taxi met chauffeur voor als u naar een bespreking gaat.
  • een auto met chauffeur voor u ceo directie.
  • ophalen en wegbrengen van uw visite op alle treinstations.
  • met een luxe bus een groep van maximaal 8 personen 

Ervaar hoe makkelijk en comfortabel het is om in een luxe  zakelijke taxi’s ongestoord te kunnen werken terwijl de zakelijke chauffeur van business vervoer Limburg er voor zorgt dat u veilig en discreet op uw bespreking of luchthaven komt.

Of het nu voor uzelf is, voor uw gasten of zakelijke relaties zal u met onze luxe taxi’s en ervaren zakelijke chauffeurs zal u een comfortabel en veilig reis naar de plaats van bestemming hebben.

De sterke punten van business vervoer Limburg zijn

Business vervoer Limburg neemt graag voor u het zakelijk vervoer uit handen.

Wij hebben voor u de juiste oplossing. Neem gerust contact met ons op en informeer naar de mogelijkheden die wij voor u hebben ook voor directie vervoer.

Dit zijn in elk geval de  sterke punten waar u als zakelijke klant van profiteert 

  • ongestoord kunt u zich voorbereiden op uw afspraak  tijdens uw rit in onze luxe zakelijke taxi’s en bus
  • discreet en veilig zakelijk en directie vervoer.
  • Onze zakelijke chauffeurs is meertalig.
  • Laat ons weten in welk taal uw gast aangesproken kan worden en wij zorgen voor de juiste zakelijke chauffeur zodat er geen sprake is van een taalbarrière.
  • bij groepen van meer dan 4 en maximaal 8 personen gebruikt u onze luxe bus met zakelijke chauffeur.

Heeft u voor langere tijd een auto met chauffeur nodig dat is ook mogelijk bij Business vervoer Limburg en zal dit voor u op passende wijze regelen met representatief vervoer en een gekwalificeerde  directie chauffeur.

Zakelijk vervoer naar stations voor de ICE, Thalys en Eurostar

Gaat u met de hogesnelheidstrein zoals de ICE, Thalys of Eurostar?

Met onze zakelijke taxi’s en ervaren privé chauffeurs vervoeren wij al vele jaren onze zakelijke klanten comfortabel snel en veilig naar de belangrijkste trein stations voor treinverbindingen met de grote steden in Duitsland (ICE), Parijs (Thalys) en Londen (Eurostar).

Als u ons op tijd laten weten wanneer uw trein vertrekt dan zorgen de zakelijke chauffeurs van business vervoer Limburg ervoor dat u op tijd op het trein station van uw keuze bent.

Voor al uw zakelijk en directie vervoer zijn wij graag uw partner.

No responses yet

    Geef een antwoord

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    Copyright by Business Vervoer Limburg
    We gebruiken cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, om functies voor sociale media te bieden en om ons verkeer te analyseren. We delen ook informatie over uw gebruik van onze site met onze sociale media-, advertentie- en analysepartners.
    Cookies settings
    Accept
    Privacy & Cookie policy
    Privacy & Cookies policy
    Cookie nameActive
    Business Vervoer Limburg is een full service taxibedrijf, ingeschreven bij de KvK onder nummer 59288612. Ahro Tax voert de handelsnamen Ahro Tax, BTI-Tax en Go AhRo.Sinds 2013 zijn we ingeschreven als vennootschap onder firma en verzorgen Airport Taxi naar alle luchthavens in Nederland, Duitsland en België met taxi- en taxibus.  Daarnaast bieden wij Business Taxi aan, waarin we ervaren zijn in de zakelijke markt en geheel tegemoet kunnen komen aan behoefte van de ondernemer. Tot slot rijden wij 24/7 taxiritten voor particulieren in Nederland, Duitsland en België. Contactgegevens Privacy Officer:Ron Greten, postbus 30010 6370 KA LandgraafTelefoon          045-5316120Mail                 ron@rongreten.nl In het kader van de Algemene Verordening Gegevensbescherming willen wij u informeren welke persoonsgegevens wij van u verzamelen, met welk doel en voor welke termijn.  Hierin maken wij een onderscheid tussen particuliere en zakelijke relaties.Wat verzamelen wij voor informatie van zakelijke relaties ?Oriëntatiefase:
    1. Naam, adres- en woonplaatsgegevens. Daarnaast telefoonnummer, mailadres. Hierdoor krijgen we ook andere persoonsgegevens binnen, zoals het ip adres waar je mail mee verstuurd, of informatie e/o nieuwsbrief bij ons aanvraagt. Deze gegevens zijn nodig om het ons makkelijk te maken met u te communiceren.
     Klantfase (op het moment dat u onze dienstverlening afneemt):
    1. Bankrekeningnummer. Bij elke transactie hoort in de regel een betaling. Om de betaling te kunnen incasseren, of overgemaakt te krijgen maken we gebruik van de rekening die we van u hebben ontvangen.
    2. Locatiegegevens. We moeten weten waar we personen ophalen en naar welk adres wij deze moeten vervoeren. De locatiegegevens en kilometers vormen de basis voor de facturatie die wij versturen.
    3. Informatie, nieuwsbrieven, acties. Daar waar we u moeten of willen informeren over belangrijke zaken, u een nieuwsbrief willen toesturen of acties willen voeren voor een bepaalde dienst of product, maken we gebruik van de ons ter beschikking gestelde communicatiegegevens. U kunt steeds aangeven dat u geen mail meer van ons wenst te ontvangen en eventuele nieuwsbrieven en acties worden niet langer toegestuurd.
    Bovenstaande gegevens die door ons worden verwerkt, kunnen worden opgeslagen op grond van toestemming die we van u hebben verkregen dan wel op grond van de overeenkomst die met ons kantoor tot stand komt, dan wel op grond van de wettelijke verplichting tot het bewaren van de gegevens.
    procesmaximale bewaartermijngrondslag
    sollicitatieprocedure1 jaartoestemming
    indiensttreding/arbeidsovereenkomst2 jaarWet op de Rijksbelasting
    salarisafspraken en arbeidsvoorwaarden7 jaarWet op de Rijksbelasting
    Loonbelasting en ID bewijzen5 jaarUitvoeringsregeling LB
    verzuimbeheer2 jaarovereenkomst
    gerechtelijke procedures5 jaarvrijgesteld
    debiteuren- en crediteurenadmin7 jaarWet op de Rijksbelasting
    dossier5 jaarovereenkomst
     Als gegevens niet correct verwerkt zijn (bijvoorbeeld een adres is onjuist) kan dat altijd worden doorgegeven, waarna wij deze corrigeren.  Indien u inzage wenst in de aangeleverde en opgeslagen gegevens dient u ons dit te verzoeken. We zullen de gegevens na vaststelling van de identiteit aan u verstrekken.  U kunt ons verzoeken de gegevens over te dragen naar derden. Wij zullen na vaststelling van de identiteit dit op uw verzoek doen. Dit geldt tevens voor persoonsgegevens die aan derden worden opgevraagd ten einde te de  diensten die wij aanbieden correct uit te voeren.Wat verzamelen wij voor informatie van particuliere relaties ?
    1. Naam, adres- en woonplaatsgegevens en telefoonnummer. Indien u per mail ons verzoekt om diensten uit te voeren krijgen we ook gegevens binnen zoals het mailadres en ip adres.
    Deze gegevens worden bewaard tot maximaal 2 weken na het uitvoeren van de overeenkomst. Eventuele (digitale) betalingsgegevens worden in de boekhouding verwerkt en blijven 7 jaar bewaard op grond van wetgeving.Delen van uw gegevens?In sommige gevallen is het delen van uw gegevens essentieel voor de uitvoering van dienstverlening. Zo kan bijvoorbeeld een rit door ons worden uitbesteed, in welk geval uw gegevens gedeeld worden met een collega-bedrijf.Wat doen wij niet?
    1. Gegevens verstrekken aan derden zonder uw uitdrukkelijke toestemming.  Dit is uitsluitend mogelijk als bij de overeenkomst met ons kantoor is vastgelegd dat het inschakelen van derden noodzakelijk is om de dienst te kunnen uitvoeren.
    2. Gegevens wissen binnen de door ons aangegeven bewaartermijn.
    3. Wij gebruiken uw gegevens voor het doel waarvoor het is opgegeven. Wij zullen de gegevens niet voor andere doelstelling gebruiken.
    4. Opname telefoongesprekken. Wij nemen geen telefoongesprekken op, ook niet trainings- of coaching doeleinden.
    WebsiteOnze website maakt gebruikt van cookies. Deze zorgen voor een juiste werking van de website en er wordt informatie verzameld omtrent uw bezoek aan onze website. Op grond hiervan kan gemonitord worden (bezoekfrequentie, browsertype en pagina’s, duur van het bezoek). Deze gegevens zijn belangrijk om de site structureel te verbeteren.KlachtBinnen onze eigen bedrijfsprocessen, alsmede de keuze van onze leveranciers (telefonie) en alle bedrijven die (in)direct gegevens voor ons verwerken en/of opslaan wordt structureel aandacht besteed aan de bescherming van privacy van ons relaties. Door de juiste maatregelen op ICT, Technisch en Organisatorisch gebied blijven we voorkomen dat incidenten zich voordoen of privacygevoelig materiaal in verkeerde handen komt.Mocht er onverhoopt toch zich een situatie voordoen waarin u van mening bent dat dit niet het geval is, kunt u te allen tijde een klacht bij ons hierover melden. We nemen dan direct met u hierover contact op. Ook kunt u zich rechtstreeks wenden tot onze privacy officer onder vermelding van onze bedrijfsnaam.
    Save settings
    Cookies settings