Directievervoer op maat

Naarmate organisaties groeien, nemen de kansen voor verdere groei toe. De verantwoordelijkheden van de directie wordt groter om die kansen optimaal te benutten. De moderne CEO moet daarom letterlijk ‘overal en nergens zijn’. ‘Onderweg zijn’ is echter verloren tijd. Vele CEO’s besteden hun lange werkdagen achter het stuur, in de auto. Zakelijk vervoer bestaat echter niet alleen voor ministers. Wij bieden betaalbare mogelijkheden voor betrouwbaar directievervoer binnen en buiten Limburg, die de investering ruimschoots terug verdient. Graag lichten wij u in hoe.

Efficiëntie

Een ochtendmeeting in Maastricht, een vergadering in Amsterdam en een zakelijk diner in Dusseldorf kunnen meestal niet in een enkele dag worden georganiseerd, in combinatie met andere doorlopende verplichtingen gedurende de dag. Ons directievervoer zorgt ervoor dat geen minuut meer onbesteed hoeft te blijven, omdat u nu eenmaal meer moet besturen dan een auto.

Veiligheid

Een directiefunctie is doorgaans een grote verantwoordelijkheid. Aanwezigheid op diverse plekken vergt veel reizen en soms weinig rust. Helaas leidt dit tot veel ongelukken op de weg. Wetenschappelijk onderzoek toont in toenemende mate aan dat een lange tijd achter het stuur zitten mensen (onbewust) minder alert maakt. Niet voor niets adverteert de overheid op de weg met het advies om na twee uur rijden rust te nemen. Bij een verminderde slaap neemt de statistische kans op ongevallen zelfs exponentieel toe. Uit Amerikaans groot onderzoek blijkt dat wanneer iemand minder dan vier uur geslapen heeft, deze een tien maal zo grote kans heeft op een ongeval.

Professioneel

Onze chauffeurs hebben allen jarenlange ervaring met directievervoer. En zijn geselecteerd op hun vakkundige, veilige en comfortabele rijstijl.

Luxe auto’s

Wij rijden uitsluitend in jonge Mercedes Benz wagens. De keuze van het type gebeurt in overleg met de klant.

Altijd op tijd

Onze chauffeurs zijn standaard te vroeg, zodat u nooit te laat bent.

Gezondheid en effectiviteit

Een substantieel deel van de dag alert moeten blijven achter het stuur, in combinatie met vele verantwoordelijkheden die in een dag zijn gepropt, heeft zijn weerslag op een mens. Daarmee zeggen wij natuurlijk niet dat CEO’s de vergrote verantwoordelijkheden die zij dragen niet aankunnen, integendeel. Wij zeggen wel dat vele CEO’s die bepaalde werkzaamheden slim en efficient uitbesteden, nog verder kunnen groeien in hun productiviteit en effectiviteit. Waar de absolute noodzaak van ondersteunende secretariële functies door niemand wordt betwist, wordt het zakelijk vervoer in Limburg nog steeds als een luxeproduct gezien. En dat terwijl de moderne CEO’s een substantieel deel van de dag zijn of haar hoofdtaken moet onderbreken voor het besturen van een auto.

Uitstraling

Dat het zakelijke vervoer nog steeds als een luxeproduct wordt gezien, werkt momenteel in het voordeel van de organisatie. Organisaties investeren veel in een succesvolle uitstraling, omdat dit zich op de langere termijn daadwerkelijk terugbetaalt. Een succesvolle organisatie is voor buitenstaanders de eerste indicatie dat deze blijkbaar iets veel beter doet dan haar concurrenten. Ook via die weg kan het zakelijke vervoer een meerwaarde bieden.

Onze ervaring

Het uitbesteden van het directievervoer ontzorgt niet alleen diegenen binnen de organisatie die met verantwoordelijkheden en lange werkdagen belast zijn. Het borgt niet alleen de veiligheid van de directie op de weg, maar ook hun belastbaarheid. Sterker nog: het maakt de directie productiever, effectiever en daarmee rendabeler. Het inhuren van vervoer voor de directie is daarmee niet alleen investering in het comfort en aanzien van een directielid. Het is op bijna elk aspect een verantwoorde en goed te verdedigen beslissing, die zelfs in de ‘harde organisatiecijfers’ terug te zien is.

Schroom niet om contact met ons op te nemen voor een op maat gesneden advies. Wij zijn u zeer graag van dienst. Bel: 0031 622334566

Copyright by Business Vervoer Limburg
We gebruiken cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, om functies voor sociale media te bieden en om ons verkeer te analyseren. We delen ook informatie over uw gebruik van onze site met onze sociale media-, advertentie- en analysepartners.
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie nameActive
Business Vervoer Limburg is een full service taxibedrijf, ingeschreven bij de KvK onder nummer 59288612. Ahro Tax voert de handelsnamen Ahro Tax, BTI-Tax en Go AhRo.Sinds 2013 zijn we ingeschreven als vennootschap onder firma en verzorgen Airport Taxi naar alle luchthavens in Nederland, Duitsland en België met taxi- en taxibus.  Daarnaast bieden wij Business Taxi aan, waarin we ervaren zijn in de zakelijke markt en geheel tegemoet kunnen komen aan behoefte van de ondernemer. Tot slot rijden wij 24/7 taxiritten voor particulieren in Nederland, Duitsland en België. Contactgegevens Privacy Officer:Ron Greten, postbus 30010 6370 KA LandgraafTelefoon          045-5316120Mail                 ron@rongreten.nl In het kader van de Algemene Verordening Gegevensbescherming willen wij u informeren welke persoonsgegevens wij van u verzamelen, met welk doel en voor welke termijn.  Hierin maken wij een onderscheid tussen particuliere en zakelijke relaties.Wat verzamelen wij voor informatie van zakelijke relaties ?Oriëntatiefase:
  1. Naam, adres- en woonplaatsgegevens. Daarnaast telefoonnummer, mailadres. Hierdoor krijgen we ook andere persoonsgegevens binnen, zoals het ip adres waar je mail mee verstuurd, of informatie e/o nieuwsbrief bij ons aanvraagt. Deze gegevens zijn nodig om het ons makkelijk te maken met u te communiceren.
 Klantfase (op het moment dat u onze dienstverlening afneemt):
  1. Bankrekeningnummer. Bij elke transactie hoort in de regel een betaling. Om de betaling te kunnen incasseren, of overgemaakt te krijgen maken we gebruik van de rekening die we van u hebben ontvangen.
  2. Locatiegegevens. We moeten weten waar we personen ophalen en naar welk adres wij deze moeten vervoeren. De locatiegegevens en kilometers vormen de basis voor de facturatie die wij versturen.
  3. Informatie, nieuwsbrieven, acties. Daar waar we u moeten of willen informeren over belangrijke zaken, u een nieuwsbrief willen toesturen of acties willen voeren voor een bepaalde dienst of product, maken we gebruik van de ons ter beschikking gestelde communicatiegegevens. U kunt steeds aangeven dat u geen mail meer van ons wenst te ontvangen en eventuele nieuwsbrieven en acties worden niet langer toegestuurd.
Bovenstaande gegevens die door ons worden verwerkt, kunnen worden opgeslagen op grond van toestemming die we van u hebben verkregen dan wel op grond van de overeenkomst die met ons kantoor tot stand komt, dan wel op grond van de wettelijke verplichting tot het bewaren van de gegevens.
procesmaximale bewaartermijngrondslag
sollicitatieprocedure1 jaartoestemming
indiensttreding/arbeidsovereenkomst2 jaarWet op de Rijksbelasting
salarisafspraken en arbeidsvoorwaarden7 jaarWet op de Rijksbelasting
Loonbelasting en ID bewijzen5 jaarUitvoeringsregeling LB
verzuimbeheer2 jaarovereenkomst
gerechtelijke procedures5 jaarvrijgesteld
debiteuren- en crediteurenadmin7 jaarWet op de Rijksbelasting
dossier5 jaarovereenkomst
 Als gegevens niet correct verwerkt zijn (bijvoorbeeld een adres is onjuist) kan dat altijd worden doorgegeven, waarna wij deze corrigeren.  Indien u inzage wenst in de aangeleverde en opgeslagen gegevens dient u ons dit te verzoeken. We zullen de gegevens na vaststelling van de identiteit aan u verstrekken.  U kunt ons verzoeken de gegevens over te dragen naar derden. Wij zullen na vaststelling van de identiteit dit op uw verzoek doen. Dit geldt tevens voor persoonsgegevens die aan derden worden opgevraagd ten einde te de  diensten die wij aanbieden correct uit te voeren.Wat verzamelen wij voor informatie van particuliere relaties ?
  1. Naam, adres- en woonplaatsgegevens en telefoonnummer. Indien u per mail ons verzoekt om diensten uit te voeren krijgen we ook gegevens binnen zoals het mailadres en ip adres.
Deze gegevens worden bewaard tot maximaal 2 weken na het uitvoeren van de overeenkomst. Eventuele (digitale) betalingsgegevens worden in de boekhouding verwerkt en blijven 7 jaar bewaard op grond van wetgeving.Delen van uw gegevens?In sommige gevallen is het delen van uw gegevens essentieel voor de uitvoering van dienstverlening. Zo kan bijvoorbeeld een rit door ons worden uitbesteed, in welk geval uw gegevens gedeeld worden met een collega-bedrijf.Wat doen wij niet?
  1. Gegevens verstrekken aan derden zonder uw uitdrukkelijke toestemming.  Dit is uitsluitend mogelijk als bij de overeenkomst met ons kantoor is vastgelegd dat het inschakelen van derden noodzakelijk is om de dienst te kunnen uitvoeren.
  2. Gegevens wissen binnen de door ons aangegeven bewaartermijn.
  3. Wij gebruiken uw gegevens voor het doel waarvoor het is opgegeven. Wij zullen de gegevens niet voor andere doelstelling gebruiken.
  4. Opname telefoongesprekken. Wij nemen geen telefoongesprekken op, ook niet trainings- of coaching doeleinden.
WebsiteOnze website maakt gebruikt van cookies. Deze zorgen voor een juiste werking van de website en er wordt informatie verzameld omtrent uw bezoek aan onze website. Op grond hiervan kan gemonitord worden (bezoekfrequentie, browsertype en pagina’s, duur van het bezoek). Deze gegevens zijn belangrijk om de site structureel te verbeteren.KlachtBinnen onze eigen bedrijfsprocessen, alsmede de keuze van onze leveranciers (telefonie) en alle bedrijven die (in)direct gegevens voor ons verwerken en/of opslaan wordt structureel aandacht besteed aan de bescherming van privacy van ons relaties. Door de juiste maatregelen op ICT, Technisch en Organisatorisch gebied blijven we voorkomen dat incidenten zich voordoen of privacygevoelig materiaal in verkeerde handen komt.Mocht er onverhoopt toch zich een situatie voordoen waarin u van mening bent dat dit niet het geval is, kunt u te allen tijde een klacht bij ons hierover melden. We nemen dan direct met u hierover contact op. Ook kunt u zich rechtstreeks wenden tot onze privacy officer onder vermelding van onze bedrijfsnaam.
Save settings
Cookies settings